خبرهای بروز

خبرهای بروز

برای همیشه آپدیت باشید
خبرهای بروز

خبرهای بروز

برای همیشه آپدیت باشید

پیامک عاشقانه - 90/12/6



عشق یعنی پاک بودن در فساد

آب ماندن در دمای انجماد . . .

 

*..*/*\.*./*\*..*

........

 

در شادی من شریک باش ای ساعت

در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است

کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت . . .

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هر روز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منی . . .

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم

چگونه من + تو ، شد فقط من ...!

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ... ؟

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو . . .

 

*..*/*\.*./*\*..*

 

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .



منبع


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مطالب مرتبط :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد