خبرهای بروز

خبرهای بروز

برای همیشه آپدیت باشید
خبرهای بروز

خبرهای بروز

برای همیشه آپدیت باشید

متن آهنگ دلتنگ محسن چاوشی


دلتنگ محسن چاوشی

قلبم به تو محتاجه

چشمم به تو وابسته اس

این پنجره بی چشمات

از پلک زدن خسته اس

دلتنگی گنجشکا...


آواز خیابونا

دیدن چی گذشت امروز

دلتنگ یعنی من

یعنی تورو خواستن

دلتنگ یعنی تو

تنهای تنهایی

دلتنگ یعنی تو

پیشم نمیمونی

اما نمیدونی هر لحظه اینجایی

آلونک خوشبختی

این کفتر بغ کرده

دلتنگ تر از هر روز

دنبال تو میگرده

انگار کسی امروز

جز من تو خیابون نیست

انگار که این بارون

بغض من بارونی

دلتنگ یعنی تو

یعنی کنارم باش

هم بیقرارم کن

هم بی قرارم باش

دلتنگ یعنی من

یعنی تورو خواستن

دلتنگ یعنی تو

دلتنگ یعنی من

 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد