ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
چندیست
که گوشیهای سامسونگ را با گارانتیهای مختلف می بینیم و همه هم رسمی هستند
از این رو طی تحقیقی که سایت SAMSUNGCLUB انجام نمود به این نتیجه رسیدیم
که گارانتی مایکروتل برتین گارانتی موجود در بازار ایران میباشد .
متن زیر را مطالعه بفرمایید و اگر مخالف این موضوع بودید نظر خود را در همین مطلب بیان فرمایید.
(مطلب زیر برگرفته از سایت رسمی این شرکت میباشد)
مجموعه مدیران مایکروتل نزدیک به دو دهه است که با ورود و معرفی اولین گوشیهای تلفن همراه در ایران در زمینههای مختلف این بازار و صنف جوان مشغول به فعالیت هستند.
پایبندی به اصول حرفهای و اخلاقی در کسب و احترام به مشتریان و شبکه فروش نمایندگان از اصول اولیهای بودهاند که بدون آن تداوم حرکت بیست ساله در این بازار ممکن نبوده است.
امروز مایکروتل با بیش از سی مرکز خدمات پس از فروش و پنج دفتر توسعه فروش در شهرهای تهران، مشهد مقدس، تبریز، اصفهان، اهواز و شیراز علاوه بر حضور پررنگ در بازار، سعی بر ارائه خدمات به موقع پس از فروش به مشتریان نهایی در محل را دارد.
مایکروتل با انتخاب مناسب محصولات و عرضه به وقت آنها نقش اساسی در موفقیتهای اخیر و جایگاه ویژه گوشیهای همراه سامسونگ در بازار ایران داشته است.
مایکروتل همگام با سامسونگ و با تغییر الگوی درخواستهای مشتریان برای انتخاب و استفاده از گوشیهای همراه؛ سعی دارد تا پاسخهای درخور برای آن به صورت بومی یافته و ارائه کند.
به لطف خداوند و همراهی مشتریان محترم، شرکت پارس مایکروتل امروزه یکی از توزیع کنندگان خوشنام گوشیهای موبایل در سرتاسر ایران و همچنین یک شرکت قابل اطمینان برای مصرف کنندگان ایرانی است.
خدمات پس از فروش
شرکت سامسونگ خود را متعهد به ارائه خدمات
مطلوب با سرعت و کیفیت بالا دانسته و به همین دلیل این شرکت دارای
مجهزترین مرکز خدمات مشتریان تلفن همراه در ایران می باشد.
کادر مجرب این مرکز در شرکت سامسونگ آموزش دیده و دارای گواهینامه های
معتبر بین المللی می باشند. ضمناً این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای
تعمیرات، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه بهره می گیرد.
شرکت دارای بیش از ۴۶ نمایندگی خدمات مشتریان در اقصی نقاط کشور بوده و این فهرست همچنان رو به افزایش می باشد.
کلیه نمایندگیهای شرکت در مرکز آموزش خدمات مشتریان بطور منظم آموزشهای
لازم را دیده و در صورت کسب امتیاز لازم گواهینامه پایان دوره کسب می
نمایند.
انبار قطعات مرکز خدمات مشتریان مجموعه کاملی از کلیه قطعات گوشیهای
وارداتی شرکت را برای مرکز و همچنین شبکه نمایندگی تأمین نموده و برنامه
ریزی آن به نحوی است که قبل از ورود هر مدل گوشی جدید به بازار قطعات آن
تأمین می گردد.
مرکز پاسخگویی تلفنی خدمات همراه سرویس خاورمیانه با شماره تلفنهای ۸۲۳۰ و
۶۶۳۴۷۳۰۰ الی ۳ آماده راهنمایی مشتریان گرامی در زمینه های گوناگون تلفنهای
همراه سامسونگ می باشد.
برای دیدن لیست کامل مراکز خدمات پس ازفروش اینجا کلیک نمایید.
کارت گارانتی طلایی پارس مایکروتل
سلام ،
با تشکر از درج این خبر با ذکر منبع آن
موفق باشید.
سلام بر دوسته گرام خواهش میکنم
قابل شما دوسته گرام رو نداشت عزیز
سلام میشه شماره خدمات پس از فروش مایکروتل در مشهد بدین
سلام بر دوسته عزیز :


بفرمایید اینم نمایندگی مایکروتل عزیزم:
http://www.samsung.com/iran/support/warranty/warrantyInformation.do
برو داخله این لینک بالا که برات گذاشتم مطالعه کن عزیزم