ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
اپل در شش ماه پایانی سال 2011 بیشترین سهم از بازار را داشت. با ظهور تبلتهای ارزان قیمت نظیر کیندل آمازون سهم اپل از این بازار حدود 10 درصد کاهش یافتهاست..............
این آمار که توسط موسسه IHS iSuppli research تهیه شده نشان میدهد تقاضا برای تبلتهای ارزان قیمت در سه ماهه
چهارم سال 2011 افزایش یافته و آمازون توانسته در اولین دوره عرضه تبلت کیندل به
بزرگترین رقیب اپل تبدیل شود.
اپل که از زمان عرضه آیپد در بازار تبلتها بی رقیب بوده اکنون از سوی تولید کنندگان تبلتهای ارزان قیمت تهدید میشود.
در آخرین سه ماهه 2011 بعد از اپل و آمازون، سامسونگ و بارنز و نوبل بیشترین سهم از بازار تبلت را در دست داشتند.