ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
در هر کجای دنیا اگر محصول الکترونیکی فروخته شده دارای مشکل باشد، به کارخانه باز می گردد و به صاحبان آن یک محصول نو دیگر داده خواهد شد.
پس از رفع نقص و مشکل آن کارخانه دوباره محصول بازسازی شده را به بازار بر می گرداند. اما دیگر عنوان “نو” به آن نمی دهد، به آن “ریفربیشت” یا “بازسازی شده” می گوید. این محصولات ریفربیشت قیمت کمتری نسبت به نوع دست نخورده و نو محصول دارد.
موتورولا قبول کرد که تبلت های بازسازی شده خود را بدون پاک کردن اطلاعات صاحبان قبلی به مشتریان جدید فروخته است. این تبلت های زوم بین اکتبر و دسامبر سال ۲۰۱۱ دوباره به فروش رسیده بودند. تقریباً ۱۰۰ عدد از این دستگاهها این مشکل را داشتند. موتورولا برای جبران این اشتباه ، دو سال عضویت رایگان موسسه Experian’s ProtectMyID Alert به دارندگان اولیه تبلت ها خواهد داد. این موسسه از هویت دارندگان و اطلاعات شخصی آنها دفاع خواهد کرد. بیشتر مراقب اطلاعات شخصی خود باشید.