ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
انجمن انفورماتیک ایران سمیناری درباره موضوع شطرنج رایانهیی در تاریخ ۲۶ بهمنماه در محل آمفی تئاتر مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار میکند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این سمینار ضمن مروری بر تاریخچه دستگاههای خودکار بازی شطرنج و چگونگی انجام بازیها در رایانه، به تفصیل به موضوع شطرنج رایانهیی و پیشرفتهای صورت گرفته در این زمینه پرداخته میشود.
بنا بر اعلام، شطرنج رایانهیی پیشینهای طولانی دارد. نخستین پیروزی یک برنامه شطرنج رایانهیی بر انسان در سال ۱۹۵۶ روی داد. از آن زمان تاکنون، کیفیت بازی شطرنج توسط رایانهها به نحو چشمگیری بهبود یافته به نحوی که امروزه رایانههای شطرنجباز بر قهرمان شطرنج جهان پیروز میشوند.