ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
رگولاتوری: سقف قیمت سیمکارت رایتل مشابه دو اپراتور دیگر/سیمکارتها ظرف 72 ساعت تحویل داده میشوند
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) مطابق پروانه نمیتواند بیشتر از 72 ساعت از زمانی که از مردم پول میگیرد، مشترک را برای دریافت سیمکارت منتظر نگه دارد.
لطفالله سبوحی - معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: رایتل پیشنهاد تعرفهی مکالمات خود را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرستاده است و مجموعه بررسیهای فنی و اقتصادی سازمان مشغول بررسی این تعرفهها هستند.
او با بیان اینکه خود اپراتور رایتل این اختیار را دارد که در قالب تعرفهی تشویقی کارش را شروع کند، گفت: سقف قیمت سیمکارت اپراتور سوم مشابه پروانه مخابرات و اپراتور دوم است، یعنی برای سیمکارتهای اعتباری حداکثر 200 هزار ریال و برای سیمکارتهای دائمی حداکثر 120 هزار تومان بدون احتساب مالیات است.
وی با بیان اینکه در این فضای رقابتی سیمکارت عملا قیمتی ندارد، تاکید کرد: رایتل این اختیار را دارد که سیمکارتهایش را در این سقف واگذار کند.
سبوحی تصریح کرد: هر زمانی که اپراتور سوم تلفن همراه آمادهی واگذاری باشد، باید ثبتنام کرده و پول دریافت کند و هر زمانی که پول را از مردم دریافت کند، ظرف 72 ساعت باید سیمکارت را به مشترک تحویل بدهد.